Pure Life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اقتوااااااااح

2 مشترك

اقتوااااااااح Empty اقتوااااااااح

مُساهمة  غرام الحبيب الخميس مارس 12, 2009 4:12 am

سلام عليكم اولا
ثانيا بقة
اية رأيكم نعمل قسم للالعاب لوحدة بدل ماهى فى المنتدى العام
ونعمل فكرة شفتها فى منتديات كتير
اننا نثبت مواضيع يعنى مثلا فى موضوع ممكن ارد علية اكتر من مرة زى مثلا موضوع عبر عن احساسك بكلمة
انا مش فاكر اسمة بالظبط بس زى دة ممكن اقول اللى انا حاسة النهاردة واحس حاجة تانية بكرة احساسى وانا حر بقة
او مثلا موضوع مميز يتم تثبيتة لفترة عشان الكل يشوفة ويرد علية لاننا طبعا قاعدين فى صحرا الناس مش بتيجى كل يوم
مفيش غيرى عشان اهرب من المذاكرة باجى هنا Sad كل شوية اخد فسحة عندكم هههههههههههههههههههههه
او مثلا نثبت موضوع مستمر زى كرسى الاعتراف
وموضوع شفتة اكتر من منتدى نعمل بطاقة عضوية نظبط لة اسئلة سجق مدنى ونحضرة ههههههههههههههههههههههه
وكل عضو يملا استمارة العضوية دى طبعا انا عندى اسئلة من منتديات بس انا قلت اسيب لكم الامر دة تظبطوة لكنننننننن بالله عليكم بلاش اسئئلة الكرسىىىىىىىى الغلسة رخامة دىىىىىىىى
امممممممم

اظبط لكم فكاكير تانية واجى

مع السلامو عليكو
وكان هذا الموجز
وعليكم الانباء بالتفصيل

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

اقتوااااااااح Empty رد: اقتوااااااااح

مُساهمة  noha said الخميس مارس 12, 2009 9:29 am

غرام الحبيب كتب:
سلام عليكم اولا
ثانيا بقة
اية رأيكم نعمل قسم للالعاب لوحدة بدل ماهى فى المنتدى العام
ونعمل فكرة شفتها فى منتديات كتير
اننا نثبت مواضيع يعنى مثلا فى موضوع ممكن ارد علية اكتر من مرة زى مثلا موضوع عبر عن احساسك بكلمة
انا مش فاكر اسمة بالظبط بس زى دة ممكن اقول اللى انا حاسة النهاردة واحس حاجة تانية بكرة احساسى وانا حر بقة
او مثلا موضوع مميز يتم تثبيتة لفترة عشان الكل يشوفة ويرد علية لاننا طبعا قاعدين فى صحرا الناس مش بتيجى كل يوم
مفيش غيرى عشان اهرب من المذاكرة باجى هنا Sad كل شوية اخد فسحة عندكم هههههههههههههههههههههه
او مثلا نثبت موضوع مستمر زى كرسى الاعتراف
وموضوع شفتة اكتر من منتدى نعمل بطاقة عضوية نظبط لة اسئلة سجق مدنى ونحضرة ههههههههههههههههههههههه
وكل عضو يملا استمارة العضوية دى طبعا انا عندى اسئلة من منتديات بس انا قلت اسيب لكم الامر دة تظبطوة لكنننننننن بالله عليكم بلاش اسئئلة الكرسىىىىىىىى الغلسة رخامة دىىىىىىىى
امممممممم

اظبط لكم فكاكير تانية واجى

مع السلامو عليكو
وكان هذا الموجز
وعليكم الانباء بالتفصيل

عزيزتى غرام الحبيب

اولا بحييك على افكارك الحلوة واهتمامك الحقيقى بالمنتدى

ثانيا انا موافقة على اقتراح تثبيت المواضيع جداااااااااا

اما منتدى الألعاب فصدقينى يا غرام لو اتعمل كلنا هندخل نلعب ومش هنشارك فى باقى اقسام المنتدى

ايه موضوع استمارة العضوية ده Question والله مانا فاهم حاجة؟؟؟؟ Rolling Eyes

ياريت باقى الأعضاء يشاركو معانا فى منتدى الاقتراحات علشان واضح ان انا وانتى بس اللى بنكلم بعض هنا
lol!
noha said
noha said
مدير
مدير

اقتوااااااااح Empty رد: اقتوااااااااح

مُساهمة  غرام الحبيب الخميس مارس 12, 2009 6:19 pm

ايون يا نهى احنا فى صحرا تقريبا
مفيش مواصلات لقسم الاقتراحات حضرتك
انا باقترح نجيب توك توك ينقلنا للاقسام Wink
يا ريس نهى انا اقترح والادارة تدرس الموقف وتعمل المناسب وعشان كدة احنا اخترناك Wink
اما عن موضوع استمارة العضوية فانا هابعت لك على الخاص نموذج للاسئلة اوضح لك فيه اللى اقصدة
واعملى واحد تانى او عدلى فية اللى تشوفية
بس هو المقصود منة مجموعه اسئلة مثلا توضح شخصية العضو اكتر كانها بطاقة تعارف مفصلة

غرام الحبيب
مشرف
مشرف