Pure Life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................

5 مشترك

مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................ Empty مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................

مُساهمة  heartvampire الإثنين فبراير 16, 2009 8:46 am

يا جماعة انا اعرف واحدة اسمها نشوى معايا فى كورس الجرافيك يعنى والله م عارف اقول عليها ايه ولا ابدء منين بس ربنا يعنى واقدر اتكلم عنها على قد مقدر واوفيها حقها فى الوصف ويا رب ما اقصر فى حاجة.
نشوى دى بقى انسانة طيببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببة جدا وقلبها ابيض وبتتصرف بطبيعتها خالص يعنى من غير متعرفك تعاملك كانها تعرفك من سنين وانت برضه تحس وانت بتكلمها انك تعرفها من زمان هى كمان وغير روح الدعابة اللى مبنلقيهاش كتير يعنى والله هيه اللى بتصبرنى فى كورس الجرافيك لما اكون مضايق بمجرد انى عينى تقع على عنيها وهى فى اخر كرسى وانا فى اول كرسى تلاقى صوتى انفجر فى المكان وخض الناس من غير سبب بنظرة عنيها بس تخيل بقى لو اتكلمت هطرد طبعا غير انها خدومة وبتحب للناس الخير زى نفسها ويمكن اكتر . بتتعامل مع الناس بشفافية زى الورقة البيضة وشها زى ضهرها الورقة طبعا , مبتخبيش حاجة لانها لو خبت بتتشاف علطول زى منا شوفتها النهاردة وعرفت هيه عايزة تقول ايه قبل ما تتكلم وممكن انتوا تسالونى ايه يا عم الكلام الكبير ده انت بتحب واحدة وواخد المنتدى كوبرى علشان تقولها انى بحبك هههههههههههههههههههه يبقى فهمتونى غلط زى مفهمتوها بس للاسف انا مش عارف اقولهالكوا ازاى ولا اجيبهالكوا منين بس لازم اعرفكوا هي مين .........هي...............هي...........انا رايح انام الوقتى لما اصحى هقولكوا هى مين تصبحوا على خير اصلى جاى تعبان من الكورس بس لو بتحبونى استنوا ردى علشان اقولكوا هى مين.....باااااااااااااااااااااااااى

انا صحيت واسف انى خليتكوا تنتظروا بس لازم علشان تبقى مفاجاءة مع تقدير للانسانة دى ونبقى كده بنوريلها احنا بنحبها قد ايه وعايزنها تستمر فى المشاركة فى المنتدى بطبيعتها خالص .......يا جماعة نشوى تبقى غرام الحبيب اللى احنا زعلنا منه بس للاسف ان دى طبيعتها حتى معايا فى الكورس تحب تحكم على الدنيا من الجانب الفكاهى ويا ريت هى تكمل الموضوع وتوضح وجهة نظرها لانها قالتهالى وانا اقتنعت بيها جدا وحتى قبل متقولهالى انا كنت مقتنع بكلمها لانى كنت حاسس انها من قبل معرف انها هى فيا ريت يا غرام تستمرى وتكتبى وتشاركى وتوضحى وجهة نظرك اللى انت كنت تقصديها فى الموضوع ده واحنا كلنا مستنيين........

عدل سابقا من قبل heartvampire في الإثنين فبراير 16, 2009 4:55 pm عدل 2 مرات
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................ Empty رد: مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................

مُساهمة  juliet الإثنين فبراير 16, 2009 12:21 pm

يالذيذ يارايق
ياهادى انت ياراسى يامحمود
بجد بجد يامزاجك العالى

( نشوى انا اوصفها فى كلمة وحدة او بصراحة كلمتين عشان مش ابقى بكدب انها ارق واجدع بنت شوفتها فى الشركة اصلا... بجد والله هى وقفت جمبى فى قبل كدا فى موضوع هى اكيد فاكراه لانة قربنا من بعض اكتر .. يكفى انها خلتنى اكون قوية مش ضعيفة )
juliet
juliet
مشرف
مشرف

http://www.cgway.net

مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................ Empty رد: مين نشوى....واشمعنا هي....يالله نحل اللغز مع بعض................

مُساهمة  heartvampire الإثنين فبراير 16, 2009 4:29 pm

جولييت شكرا على ردك ومش من الغريب انك تكونى اول واحدة تردى على الموضوع لان احنا الاتنين فى الهوا سوا وفاهمين مين نشوى بس اطلع اضيف فى الموضوع اسمها فى المنتدى علشان انا سيبت الناس متشوقة فهنشوف ايه اللى هيحصل...........

عدل سابقا من قبل heartvampire في الإثنين فبراير 16, 2009 4:49 pm عدل 1 مرات
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الإثنين فبراير 16, 2009 4:30 pm

عندى احساس قاتل بيقولى ان نشوى واحدة معانا فى المنتدى من زمان ممممممممممم واسمها بيبدأ بحرف الغين
صح ولا انا غلطان ؟؟؟
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

https://purelife.ahlamontada.com

مُساهمة  Pure Life الإثنين فبراير 16, 2009 4:33 pm

خلاص خلاص انا كدا اتأكدت مين هى نشوى Very Happy
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  heartvampire الإثنين فبراير 16, 2009 4:51 pm

حبيب قلبى وليد باشا مش غريب انك اول واحد تعرف نشوى اللى بتكلم عليها وكمان اللى اثبتلى ده انك قولت انها بتبدء بحرف الغين ما شاء الله اللهم لا حسد امسكوا الخشب يا جماعة
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الإثنين فبراير 16, 2009 4:58 pm

لا بجد والله لو هى ازعل من نفسى جدا انت كدا هاتخلينى اروح مخصوص عشان اعتذر ليها
مواعيد الكورس بتاعكم امتى يا محمود ؟
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  heartvampire الإثنين فبراير 16, 2009 7:26 pm

الكورس ميعاده من 12 الى 3 يوم الاربعاء ويا ريت تيجى علشان تشرفنى واشوفك لانك وحشنى موووووووووووووووووت يا منفضلى رغم ان البيت جنب البيت
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الإثنين فبراير 16, 2009 7:43 pm

انا اقدر برضه يا محمود معلش بس مشغول شوية اليومين دول بس ان شاء الله تلاقينا معاك علطول
وان شاء الله هاعدى عليكم فى الكورس قريب جدا واحتمال يبقى يوم الاربع كمان ربنا يسهل
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  Darkness_wraith الإثنين فبراير 16, 2009 7:47 pm

طيب انا ممكن اجيلك يا محمود الكورس انت عارف ليه طبعا
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  juliet الإثنين فبراير 16, 2009 9:10 pm

طيب ما تعملو الاعدة بتاعة الصلح دى فيها حاجات حلوة scratch يعنى مثلا ساندوتش كوك دور مع فانتا تفاح والفريسكس وانا اجى ومعايا غرام بنفسها هى اللى هتصالحكو كمان .... lol! بس ساعتها اساسى العزومة scratch
juliet
juliet
مشرف
مشرف

مُساهمة  heartvampire الثلاثاء فبراير 17, 2009 1:25 pm

لو قاعدة الصلح لازم يبقى فيها الحاجات اللى انتى بتقوليها دى هوت دوور وكوك دوج وحاجات من دى يبقى الخصام جميييييييييييييييييييل اسف يا نشوى انتى فاهمة الظروف ممكن تبقى قاعدة الصلح احسن بساندوتش طعمية وكوباية شاى
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  غرام الحبيب الخميس فبراير 19, 2009 6:13 pm

((( وش مكسوف جدا قوى خالص )))
حلى فكرة محدش يرد عليا بصوت عالى لانى داخل النت سرقة شششششش بتاع النت نايم واتفتح خصب عنة واولا انا بعتذر عن التأخير على الرد عليكم لكن والله فعلا النت فاصل انا دخلت بالصدفة دلوقتى شلت الايبهات رمتها فى الشارع لقيتة فتح ودة غريب لانى كل يوم برميها ومش بيفتح برضة .. قلت مش هانام الا لما ارد عليكم الاول
محــمــــود .... دة منظر دة اللى انت عملتة دوختنى يا حنفى ارد عليك فين ولا فين ... ايوووووة عليك
يلا ماعلينا هارد هون ماشى .. ماشى
بجد احنا متفقناش على كدة اية اللى انت كاتبة دةةةةةةةةةةةة (وش متنفرز جدااااا ) بجد قعدتنى قدام الجهاز اضحك بصوت عالى ودموعى نازلة زى العبيطة ... انا مش عارف اقولك اية بس كلامك دة طوق فى رقبتى طول عمرى والله وربنا ميحرمنيش منك اخ ليا طول العمر مش كورس وتنفض لى هاااااا وحتى لو نفضت لى فانا اختك الصخيرة وهارخم عليك (عيب بقة مش تقول انى الكبيرة ميصحش اتكسف )
لولااااا ... حبيبة قلبى (بالعند فى ناس ) ربنا ميحرمنيش منك ابداااا وانتى اختى طبعا من زمان ولزمانات جايات وبتكسفينى ولا اية انا قدرت اعمل حاجة ليكى ياريت بايدى اعمل لك اى حاجة تفرحك يارب ربنا يفرح قلبك يارب بكل اللى تتمنية وبعدين تعالى هنا بنت جدعه ماشى ادينى بحاول اكون كدة انما رقيقة لالالالالالا خالص عمررررررررررى الرقة دى اتعملت للبديفورات بس
ولاء ... محمود ... الصلح لو فى كوك دور انا طبعا لسة زحلان لازم اتصالح هونيك ومش بتصالح الا بكومبو فكررررروااااااااا وعلى حساب الاخوة الاعداء هعهعهعهع(ضحكة شريرة )هعهعهعهعهعه

عدل سابقا من قبل غرام الحبيب في الخميس فبراير 19, 2009 6:46 pm عدل 1 مرات

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  غرام الحبيب الخميس فبراير 19, 2009 6:40 pm

مستر ادمن ... انا مستر غدر الحبيب السلبى الخاين العميل المتأثر بثقافة التيك اواى والقارىء الجيد لكل دواوين اللمبى من اول بولوبيف بولوبيف واللى مش فاهم الحب ولا له علاقة بالروماسية ... هذا انا

مستر darkness ... انا بقة مستر غرام الحبيب اللى مكسوف يقولك اسمة لان اسمة الحقيقى جعبل اللى بيتهكم وبيسخر من كلام الاخرين اللى خايف يقولك هتشوفة فين واللى انت هددتة انك هتعلقة فى المروحة (وش مرعوب منك اشاسا) واللى انت مش بتحترمة عشان بيغلط فى الناس ... هذا انا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلى فكرة انا بهزر وبغلس بس عليكم شوية
انا والله العظيم من الاول مش زعلان منكم شخصيا وياريت متخلوش الموضوع شخصى الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية ...
انا بس اللى فعلا نرفزنى وعفرتنى مكدبش عليكم انى مش فاهم اية المشكلة ولا اية اللى منرفزكم كدة حاسكم منفعلين جدااااااااااا لدرجة ان كلامى بيتفهم العكس تمامااااااا ولدرجة ان اى كلمة بتنرفزكم زيادة وانا مش فاهم لية ..
وحسيت انكم مش قابلين حد مش تعرفوة وسطكم مش فارق واحد ولا واحدة لان المفروض ان المناقشة اراء مش اشخاص وعشان كدة معلقتش لما كنتم بتكلمونى على انى واحد
محمود بيقول لانى قلت اينعم فسألتة لية هى كلمة مش مؤدبة ولا اية قالى فى حد يقول يانعم قلت اهلا حتى الكلام قرتوة غلط انا كاتبة أأأأأأ ينعممممم حرف الالف مش شفتوة فقلب الدنيا بس دة غلطة مطبعية مفيش همزة على الالف بس انا طول عمرى مش بكتبها Sadاحمل اية Sadوانا قلتها اقصد بيها انى مع الجملة وبأكدها وكررت الميم فى بالى انى بأكد بيها انى مع الجملة عندما تحب فانتظر موعد مع الخيانة ....
النقطة التانية كلامى عن اللمبى وعن قالت لى الوداع دى فعلا مواضيع قرتها وثقافة كتير من الصغيرين ....
واه فعلا انا مقتنعه ان مفيش حب زى زمان ويكاد يكون انعدم ودة رأى اية منرفزكم فية بس Sadماعلينا
قالوا لى شبشب الحمام اللى مضايقكم الله الله الله ماهو قلبى انا اللى بيتباع مش بتاعكم انتم (وش متنفرز) لو قريت الكلام من اوله بهدوء كنتم فهمتوا انا قصدى اية اقصد ان الدنيا برة انا شايفاها كدة مش فيها حب ومش فيها الا المصالح والخيانة وبالتالى فانا بقلبى دة مش عارف اعيش وسط الناس دى وكلمة شبشب الحمام دى بقولها لاصحابى على طول حتى يقولوا لى اشمعنى اقولهم عشان اسيبة فى البيت ومعرفش اخرج بية فهمتوا قصدى بقة ولا لسة لو عنجد فى حاجة مش مفهومها اسالونى فيها وانا بحد كدة هاتكلم بكتالوج Sad لانى يظهر مواطن مش بيعرف يوصل فكرتة Sad ياخسارة تعبك وشقاكى يا ميس هبة Sad بس خلوا مصطفى مش يزقع لى تانى Sad (بهزررررر )
استاذ وليد اشكرك على الثقة اللى انا مش ادها نوهاااااااااائى فعلا ومستحقهاش وانا مش زعلان بجد فبلاش تضحى بالمنتدى وتخلينى مشرف دى بلييييييييز ... والنت عندى على يدكم بدخلة سرقة والراجل نايم
... انا خلاص بطاريتى خلصت شحن من شويات لو فى كلام مش مفهوم تانى اسألونى لما اصحى بقة بس خفت استنى لما اصحى واكتب النت يفصل تانى
وانا والله العظيم اسفة اسفة اسفة لان الغلط منى انا فى انى اتكلمت على طبيعتى كدة ومحدش يعرفنى ويمكن دى مشكلتى فى الحقيقة Sad لانى مش بعرف افرق بين الكلام ع النت والكلام مع اللى يعرفونى فالغلط منى انا بجد سامحونى ... ولو مش سامحتونى هاخطف لكم محمود واطلب فدية كوك دورية هعهعهعهعهعهعهعهعهع
انا محتاجة اظبط زوايا على فكرة .... حدش يعرف عمو ميكانيكى

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الخميس فبراير 19, 2009 8:20 pm

استاذ وليد اشكرك على الثقة اللى انا مش ادها نوهاااااااااائى فعلا ومستحقهاش وانا مش زعلان بجد فبلاش تضحى بالمنتدى وتخلينى مشرف دى بلييييييييز ... والنت عندى على يدكم بدخلة سرقة والراجل نايم

استاذتى نشوى أولا انتى أد الثقة وبزويادة حبتين وأنتى لها وكلنا واركى قلبا وقالبا Very Happy وبعدين متخفيش هانبقى ندى رشوة لبتاع النت نخليه يفتح الحنفية حبة كل يوم وأكيد انتى عارفة ان الناس هنا برضه بيجوا بالقطارة...
كان نفسى تدخلى قبل ما مصطفى يخلع من كرسى الاعتراف حتى تتاح لكى الفرصة لكى تنتقمى منه Very Happy ( دا على اساس ان انا معملتش حاجة وغلبان وكدا )
عارفة انا والله من اول مشاركتك الى فاتت من اول حرف لاخر حرف مبطلتش ضحك بضحك بهستريا من اسلوبك الرائع فى الكتابة والأروع فى الحياة ...فرق شاسع انى ابقى عارف مين غرام الحبيب وانا بسمع منه وبين انى اكون مش عارفه .. غرام الحبيب ابو قلب ابيض وبجد لو كان قلبك شبشب حمام يبقى وسام على قفا كل حبيب يجد فى حبيبه مثل هذا القلب
نشوى عاجبنى جدا طريقتك فى الحياة وأد ايه انتى بتتعاملى مع الامور بسهولة ومش بتعقدى الدنيا نفسى ابقى زيك كدا بس والله حاولت كتير ومش عارف ..شفتى بقى غرام الحبيب اللى كنت عاوز اشنقه من يومين وارميه فى البحر (بهذر طبعا انتى اختى ) اهو هو دا نفسه غرام الحبيب اللى نفسى ابقى زيه Wink
وبمناسبة موضوع الحيانة بتاع ولاء احب اسمع اغنية كوز المحبة اتخرم اٍديله بنطة لحام ..... ودمتم
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  juliet الجمعة فبراير 20, 2009 1:48 am

تسلميلى يانشوة .. ولو انا البيتفورايا زى ما بتقولو يبقى انتى اللى بتحلى طعمها.. مبروك لعودتك سالمة مرة اخرى الى موقعك I love you ومبروك الاشرف I love you
على فكرة ياادمن المصدر الموثوق منة كان هوة نفسة غرام الحبيب Very Happy Very Happy
juliet
juliet
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الجمعة فبراير 20, 2009 2:31 am

طالما كان غرام يبقى منقدرش نتكلم دى بقت المشرفة يا جماعة يعنى ممكن تطلعنا كلنا برة وممكن تقلنا غااااااااااااااااااااااااااااالط زى ميس هبة ما بتعمل
وعموما غرام مصدر موثوق منه تماما خليكى وراها لحد ما تغرقك Very Happy
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  غرام الحبيب الجمعة فبراير 20, 2009 5:25 am

استاذ وليد ... سكلان (وش مكسوف) وبعدين طبعا حضرتك ومصطفى ( واحد بيكز على سنانة ) الغلب غلب منكم على يدىىىىىىىىىى بس يجى مصطفى بالسلامة بسسسسسس Twisted Evil
على فكرة حضرتك ان رأيك يتغير لما عرفت مين بيتكلم دة بيستفزنى فعلا Mad ودة اللى خلانى مقولش انا مين عشان المفروض النقاش رأى لرأى Rolling Eyes ... بس يمكن فعلا زى ما محمود بيقول الكلام ممكن اقبلة من شخص وتانى لا بس دى فى الحقيقة مش منتدى Crying or Very sad .. ماحلينا يظهر الخلاف هيفضل معانا Twisted Evil
اشكرك بجد والله على رأيك (وش مكسوف ) مع انى للافس مش عجبانى وعايز اجدد واعمل نيو لوك وبعدين البحر ذنبة اية ترمى المخنوق منة فية البحر ناقص هموم كفاية اللى فية Sad بس عنجد لو اترميت فى البحر مش هابقى زعلان لانى بحبة جدا قوى خالص ... بس ياريت على الشط عشان الدنيا برد جوة الايام تى Smile
كوز المحبة اتخرم دلوقتى يا مستر ادمنننن Evil or Very Mad ماااااااااااااشى
ولاء ... تسلم لى عيونك ياحبيبتى بس بس بس (واحدة منهارة من العياط ) انا نشوى مش نشوة Sad المعنى مختلف تماماز مش تعمليها تااااانى هااااااااا والا اااااااا Twisted Evil (حبة شر بقة )
يا استاذ وليد ميس هبة دى ملاك بتقول غاااااالط انما انا بقة هعهعهعهعهعهعهعهعع بقول مــــــسرووووووووو رر .... ياسياااااااف كدة يعنى عشان لو مسرور بيتغدى بنى آدمين ولا حاجة فى سياف استحياط وانا مش حافظة اسمة
وبعدين ازاى تقول انى هاغرق البنت لالالالالالالالالالالالالالالالا انا هاغرقكم كلكم هعهعهعهعهع Twisted Evil هعهععهعهعهع حضرتك لو مصمم تغرق المنتدى وتخلينى مشرفة اريد اخطار رسمى بذلك عشان يكون معايا الآمان وتقولى اعمل اية بالظبط بدل ماتغرقوا بجد هههههههههههههههههههههههههههههه

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الجمعة فبراير 20, 2009 6:08 am

انا رجعت بس انا اسف للتأخير وعدم الرد انا قضيت يومين اسود يومين في حياتي انا اسف لو حد سألني حصل ايه لاني مش هقدر اجاوب لاني فعلا انا متألم ومتضايق جدا لدرجه اني مكنتش هخش النت تاني وهعيش لوحدي للابد بس قولت لو دخلت علي المنتدي هكون احسن لاني محتاج اخواتي جمبي اللي هما حضرات الاعضاء الحلوين بتعنا ولاد وبنات واسف علي التأخير
انا بشكر مستر غرام الحبيب وبعتذرله عن سوء فهمي لرأيه ويارب نكون اخوات والف الف الف مبروك علي المشرف وشكرا مش هقدر اكمل كلامي انا اسف
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  غرام الحبيب الجمعة فبراير 20, 2009 7:58 am

بقى كدة يا مصطفى دى اخرتها تقابلنى المقابلة تى Sad
وبحدين متضايق النت ذنبة اية طيييييييب الله الله الله امال هناكف فى مين انا واخلس على مين Razz
(واحد بيشد فى شعرة ) بعد دة كلة ومستر برضة ياووووهوووووووى عليا ماعلينا يا سيدى مستر مستر بس نعيش
الف سلامة عليك بقة من الضيق والالم وتعيش لوحدك ازاى يعنى وكل اللى هنا راحوا فين يعنى اخواتك ولا لا اعتررررررررف
خلى مبدأك فى الحياة ياما الجمل كسر بطيخ هههههههههههههههههههههه
اه اوقات الواحد بيقول لااااااااااا لازم اعقر الناقة دى واعمل نيو لوك واخد حقى بس بيرجع يقول كلة عند ربنا ((مش سلبية على فكرة لاننا بنبقى قادرين ناخدة لكنة العفو بقة Sad ولان الدنيا مش فارقة اه فى ناس بتستغل دة بس يلا ماحلينا Sad))
واللى عند ربنا مش بيضيع يا مصطفى
قول اللهم من بهتنى او اغتابنى او ظلمنى فانى بعت عرضى لة ... هترتاح لان ربنا هيقبلها منك وهيعوضك خير الدنيا كلة اللى هتلاقى حلاوته فى قلبك
وكفاية انك تكون راضى وعارف انك مظلمتش يابخت من بات مظلوم ولا بات ظالم يا مصطفى
انا اهم دعوة ليا فى كل صلاة يارب ماتجعلنى اظلم حد ابدااااااااااااااا
ربنا يفك كريك ويفرح قلبك ويرزقك من حيث لاتحتسب قول آآمين
صحيح ... انت فعلا فهمت قصدى ولا بتمشينى وخلاص scratch

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الجمعة فبراير 20, 2009 8:03 am

اشكرك انسه نشوي علي الكلام الجميل انا مقدرش طبعا اناكف حضرتك احنا اخوات طبعا مقدرش اعمل كده بس انا مضايق والضيق هياخد فتره وهيعدي بس ةانا اسف اننا قابلتك بالبرود ده انا اسف بس انا دلوقتي في وضع صعب عليا جدا
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  غرام الحبيب الجمعة فبراير 20, 2009 8:34 am

لالااااااااااا الله يكرمك مستر غرام ارحم من انسة نشوى دى
وبحدين انا قلت انا اللى هناكف فيك Evil or Very Mad مش انت
برووود اممممم مش كنت اقصد كدة انا اقصد تقابلنى وانت زعلان تزعلنى علشانك
عموما يا مصطفى الحزن والضيق فى معظم الاحيان بيتولدوا كبار وبيصغروا بمرور الوقت
وفى كل الاحوال اللى حصل ايا كان هيبقى فى يوم مجرد ذكرى سيئة كانت او حسنة
هتعلم فينا او لا هنتعلم منها او لا ... ذكرى .... هتعدى على خير ان شاء الله

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الجمعة فبراير 20, 2009 9:49 am

حلو اوى المناكفة اللى انا شايفها دى بتثبت ان الماية رجعت لمجاريها تانى وان مصطفى ومستر غرام Twisted Evil (احنا جايين نهدى النفوس) هايفضلوا يتناكفوا علطول وكدا يبقى الواحد أتم مهمته كأدمن على اكمل وجه وضميره مرتاح وبالنوسبة للأخت العزوزة غرام احنا معاكى يابنتى فى تغريق المنتدى وانا أول واحد هايعمل الخرم فى العوامة Twisted Evil (حبة شر صغنططين) الاشراف بقى مسئوليتك بجانب التغريق وربنا يعينك علينا هىهىهىهىهى
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

مُساهمة  غرام الحبيب الأحد فبراير 22, 2009 2:38 pm

مستر غرام ... Mad حتى انت ياادمن
ههههههههههههههههههههههههه خرم فى العوامة
طويب من موقعى اطالب بعوامة مخرومة لكل مواطن ...
قصدى لكل عضو ومش ليكم دعوة بالعضوات انا هاهربهم من الباب اللى ورا
شكرا ياادمن
استعنا على الشقا بالله ... اربطوا العوامات ياجماعه يلااااااا هنغررق

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

- مواضيع مماثلة