Pure Life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران

Darkness_wraith
heartvampire
6 مشترك

اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران Empty اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران

مُساهمة  heartvampire السبت فبراير 14, 2009 6:38 pm

طبعا بعد اللى حصل فى موضوع " اذا احببت فانتظر موعد مع الخيانة " واللى انا كان المفروض ارد عليه بس وانا ببعت الرد موصلش فكسلت اكتب تانى بس للاسف لقيت الموضوع زاد والناس فهمت بعض غلط والى حد ما وصلنا لطريق شبه مسدود فانا بحيادية جدا هعلق على الردود وازاى ان احنا نحل المشكلة لو فيه مشكلة.
انا قرات موضوع جوليت لقيت الموضوع بعد عن التراك خالص والناس ركزت فى المشاكل ودى اول غلطة ان ده موضوع يعنى كل واحد يوضح وجهة نظر بطريقته الخاصة بس اهم حاجة (الاسلوب) وللاسف لقيت ان الناس بتستخدم اسلوب غريب وكانهم بيتشاكلوا مش بيتناقشوا فى موضوع مش محتاج نقاش والحل بتاعه ان فيه حب يبقى مفيش خيانة واى حاجة غير كده متندرجش تحت كلمة الحب ولكن التسلية .وكان كل واحد ممكن يوضح وجهة نظره بابسط الكلام بس اللى انا لقيته ان الناس وضحت وجهت نظرها بطريقة غلط وده فى رأيى الشخصى بس وجهة النظر الغلط مش فى موضوع جوليت ذات نفسه ولكن فى الدايرة اللى احنا حطناها حولين الموضوع وقعدنا نلف حوليها ونسينا المركز يعنى كل واحد نسى الموضوع الاصلى وركز ان ازاى يتهان او ازاى الناس فهموه غلط وده مينفعش خالص فى المنتدى ده بالذات لانه مش منتدى عادى ولكن هوه زى بيت بيجمعنا كلنا مع بعض بعد اما خلصنا الدورة ولا احنا نسينا ده وبكده يبقى همنا ان احنا نحافظ عليه من خلال علاقتنا ببعض وفهمنا لاراء ووجهات نظر بعض.
هوه الموضوع فى المقام الاول موجه لغرام الحبيب والمشكلة اللى حصلت من سوء التفاهم واللى السبب فيه عدم الاستخدام الامثل للغة فى الرد على الموضوع يعنى يا غرام انا كنت متفهم وجهة نظرك ورغم ان انا معرفكش ويا ريت اتشرف طبعا بمعرفتك بس هنصحك نصيحة ويا ريت تبصلها من الجانب الحلو وانك لو كنت مريت بتجربة "وطبعا مفيش حد ممرش بتجربة" ف لما تيجى تعبر عن تجربتك دى قدام الناس لازم تبص للى حواليك (فكرهم - ثقافتهم - سنهم - جنسهم - علاقتنا بهم ..... الخ) دى حاجات لازم نخلى بالنا منها واحنا بنتعامل معاهم والا هيحصل سوء تفاهم زى محصل فى موضوع جوليت وده فى المقام الاول نتيجة (ينعمممممممممممم) كان ممكن تختار كلمة احسن من دى لان اختيار كلمة واحدة ممكن ينهى علاقة او ممكن يبنى علاقة وانا فى رايى كلمة (ينعممممممممممم)والى جانب كلمات مماثلة ادت لسوء التفاهم اللى حصل وسبب المشكلة يعنى انا تعتبرنى بنقدك نقد بناء علشان نفضل موجودين فى المنتدى كلنا مع بعضنا ومنزعلش من بعضنا على مواقف مش مستاهلة ان احنا نعمل منها مشكلة ويا ريت كلامى ميكنش جرح بس اعتبره كلام من اخ لاخوه او من اخ لاخته لانى معرفش انت مين لسه واحنا اتشرفنا بحضرتك فى المنتدى ويا ريت تستمر فيه وتشارك فى مواضيع تانية ونبدء صفحة جديدة مفيش فيها مشاكل ولا زعل والكلام ده موجه لوليد ومصطفى طبعا ولو كان كلامهم زعلك فده اعتذار رسمى بالنيابة عنهم بما انى مشرف فى المنتدى واول مشترك فيه وبما اننا كلنا حضرنا كورس تنمية بشرية مع بعض وعشنا زى الاخوات واكتر فيا ريت تكون رسالتى وصلت وتتاخد بصدر رحب .

محمود عبدالله
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران Empty رد: اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران

مُساهمة  Darkness_wraith السبت فبراير 14, 2009 7:05 pm

كلام جميل جدا وعقلاني يا محمود وده اللي كان نفسي فيه من الاول اننا نعبر عن اللي جوانا وانا لما قريت الموضوع جميل جدا وانا بعتذر ليك يا غرام الحبيب علي اي حاجه حصلت مني لان كلنا اخوات في المنتدي وانا اسف لاي عضو في المنتدي لو حصل مني اي حاجه وده اخر مشاركه ليا في المنتدي ومش هدخل تاني لاني مقدرش ادخل واتكلم في المنتدي طول ما حد زعلان مني في اي موضوع وان شاء الله تكونوا كلكوا بخير ومش هسامح نفسي وهفضل نادم علي اللي حصل لو مستر غرام الحبيب مسامحنيش واعتبرني اخ ليه وده يكون شرف ليا طبعا اني اكون اخ ليه وشكرا.........
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران Empty رد: اللى عايز يصفى يخش واللى مش عاوز هوه الخسران

مُساهمة  Pure Life السبت فبراير 14, 2009 7:21 pm

اخى العزيز غرام الحبيب انا كمان بعتذرلك عن اى سوء فهم وصلك وياسيدى انا اسف عن اى حاجة انا قلتها فى حقك وانا والله العظبم مكانش قصدى انى اتريق او اعاملك معاملة وحشة دا كان نطاق الحديث عادى متزعلش مرة تانية وانت ومصطفى محدش فيكم هاسيب المنتدى لاننا هنا اخوات قبل اى حاجة ولا انت مش عاوزنا نبقى اخواتك ولا ايه .اكيد احنا نتشرف بيك يا غرام
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

https://purelife.ahlamontada.com

مُساهمة  heartvampire السبت فبراير 14, 2009 7:26 pm

هوه ده الكلام والله يا رجالة وهم دول وليد ومصطفى اللى انا اعرفهم اكتر من اى حد يعنى ده اعتزار رسمى منكم لغرام الحبيب ومستنيين الرد على الاعتزار ده من طرف غرام الحبيب كمان بس والله ما شاء الله عليكم وعلى سماحة وطيبة قلوبكم وانا سعيد بيكم وبمشاركتكم والله ونورتوا الموضوع cheers
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  juliet السبت فبراير 14, 2009 11:42 pm

نصفى اية heartvampire تعالى هنا دا انا كدا اللى هتعارك معاك ( بعت الرد ومش وصل فكسلت اكتب تانى ) لية مش استاهل انا ولا اية scratch
فرمان : اى موضوع بعد كدا تلاقية تحت اسم جولييت الاقيك من اول اللى بيردو عليا وتقولى كمان اية المواضيع الحلوة دى ,, رايك طبعا كويس جدا واحسن راى فى الدنيا ,, وانك مقتنع بية كمان ,, تقولى كمان ارجوكى مش تحرمينى من مواضيعك ,, قولى حتى ادخلى بس المنتدى واخرجى على طول كفاية وجودك هنا من غير مواضيع حتى دا هيبقى كتير ,, يعنى ظبطنى كدا مش تقولى كسلت Suspect ال كسلت ال
ملحوظة بقا هامة جدا : انا مش كل حد اسمعة يقول مش داخل المنتدى تانى وكمان تحت موضوع ليا .. لو اتكرر اللى حصل دا تانى هسيب ليكو المنتدى ومش داخلة تانى ,, اووف No
ال كسل ال
juliet
juliet
مشرف
مشرف

http://www.cgway.net

مُساهمة  Eng.Heba Khaled الأحد فبراير 15, 2009 5:12 am

اتمنى ان
غرام الحبيب + مصطفى + أ.وليد
يكونوا اخوات بجد بس هم اصلا اصلا اخوات Smile Smile Smile
الاخوات بتختلف يمكن يزعلوا بس بيرجعوا تانى يتصفوا وينسوا ويكلموا بعض تانى

مصطفى مفيش حاجة اسمها هتسيب المنتدى
امال مين اللى هيسأل أستاذ وليد ومين اللى هيعد على الكرسى بعده ومين اللى هذاكر معاه جرافيك
كدة مستقبلى يضيع فى الجرافيك هههههههههههههه
Eng.Heba Khaled
Eng.Heba Khaled
مدير
مدير

مُساهمة  Eng.Heba Khaled الأحد فبراير 15, 2009 5:22 am

عاوزة كمان أشكر محمود على المباردة الجميلة دى
فإذا كان هناك مبادرة
فأنت أول من تبادر

فكرتونى بقاعدة الصفا اللى عملناها قبل كدة كانت رابع محاضرة تقريبا ههههههههههههه
Eng.Heba Khaled
Eng.Heba Khaled
مدير
مدير

مُساهمة  heartvampire الأحد فبراير 15, 2009 7:00 am

طبعا انا مقدرش على زعلك يا جوليت لانك البيدوفراية بتاعت المنتدى وهتتكلى كده كده وكمان انتى مش متخيلة الرد على موضوعك كان قد ايه وانا عصرت دماغى وف الاخر حضرتك رحتى باعت مشاركة فى موضوعك فى نفس الوقت اللى انا ببعت فيه فحصل انى رسالتى متبعتتش وانا بقى كسلت اطلع الافكار تانى لانها بتبقى الهام زى الموضوه اللى انا كاتبه ده مقدرش اكتبه مرتين بس فى الاول ولاخر احنا متفقين على قاعدة انى مقدرش على زعلك والا اموت احسن يا بيدوفوراية.
وطبعا سلام موجه ارضى من عند محمود جوى للمس هبة اللى قاعدة متربعة على القمة فى السما بشكرها على الرد فى الموضوع وده شرف ليا وطبعا مقدرش انكر انها السبب فى كتابتى للموضوع ده يالله بقى ندعلها يا رب يخليكى لينا وميحرمناش منك ويطول فى عمرك وحاجات كتير قولوا امين ابقى ادينى بريزة بقى يا مس هبة انا خليتهم يدعولك اهوه

heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الأحد فبراير 15, 2009 8:09 am

اشكرك يا محمود واشكر مس هبه واشكرك انسه ولاء وبعتذر للانسه ولاء ومس هبه وباقي الاعضاء طبعا علشان قولت انا همشي من المنتدي والانسه ولاء انتي لو مشيت انا مش هعد في المنتدي ثانيه واحده علشان انتي اللي بتخلي المنتدي حلو بمواضيعك الجميله الرائعه ويارب تقبلوا اعتذاري ونكون اخوات بجد
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  heartvampire الأحد فبراير 15, 2009 8:20 am

Apology accepted Darsh
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Pure Life الأحد فبراير 15, 2009 4:39 pm

يا جماعة انتوا كبرتوا الموضوع اوى والله انا خلاص اعتذرت لغرام الحبيب لو هو زعلان منى ومحصلش حاجة انتوا عارفين كلكم ان الموضوع كله توء سفاهم Very Happy
وبعدين فين غرام الحبيب انا مستنيه يرد ويقول انه خلاص معتش زعلان
Pure Life
Pure Life
Admin
Admin

https://purelife.ahlamontada.com

مُساهمة  juliet الأحد فبراير 15, 2009 10:57 pm

نداء هام وصلنى من مصدر ما لن ادلى عنة لعدم كشف اسرارى الحربية ان غرام لا يريد دخول الموقعة مرة اخرى ..

تم حصر الخسائر واسفرت عن فقدان نعجتين وخروف هربان من التجنيد
تم عمل مباحثات لفض الاشتباك والمصدر المسؤوم بتاع ولاء طلع اى كلام لانه كان بينقل اخبار غااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالط
ولا عزاء للسيدات Very Happy
juliet
juliet
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الإثنين فبراير 16, 2009 3:10 am

اشكرك انسه ولاء ده والله من ذوق حضرتك ممكن اطلب من حضرتك طلب تقولي لمستر غرام انا اسف بشده وبعتذر عن كل كلمه او فعل انا عملته وضايقه ويا ريت نكون اخوات
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  Darkness_wraith الإثنين فبراير 16, 2009 8:11 pm

انسه ولاء انا ممكن اطلب طلب منك بس بليز
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  juliet الإثنين فبراير 16, 2009 9:02 pm

مصطفى انت طلباتك اوااااااااااااااامر
وبالفعل انا وصلت لبرنسيسة المنتدى غراااااااااااااااااام الاعتذار ..... اطمن كلة فى الامان
اى اوامر تانية Question شاور بس واحنا ننفذ
juliet
juliet
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الإثنين فبراير 16, 2009 9:43 pm

اشكرك انسه ولاء علي اللي انتي عملتيه معايا انا مش عارف اقولك ايه غير انك انك اروع انسانه في الدنيا واشكرك جدا جدا جدا انتي عارفه بعد ما عرفت انا بكيت والله بكيت ومقدرتش ابطل حسيت اني انسان وحش اني قولت كلام وحش لغرام الحبيب وانا بعتذر بجد ومش هسامح نفسي طول العمر الا لو غرام الحبيب في المنتدي تاني واقرا المواضيع الجميله اللي بيكتبها
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  juliet الثلاثاء فبراير 17, 2009 12:42 am

مصطفى انت انسان طيب بجد وزوق ومحترم جدا وتستاهل كل الخير .. بس مصطفى انا مش عارفة اتخيلك وانت بتعيط scratch scratch رجع لينا ابتسامتك مش تقلق غرام بنوتة رقيقة وقلبها طيب اوى I love you وهى مش زعلانة لكن هى بس زعلت على زعلنا احنا .. المهم دلوقتى الادمن عايز يعزمنا عند كوك دور عشان نتصالح مع غرام .. اية Question
juliet
juliet
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الثلاثاء فبراير 17, 2009 8:34 am

اشكرك انسه ولاء بس بجد انا مش هسامح نفسي علي اللي انا عملته ونفسي اجي اعتذر لغرام الحبيب بس مكسوف وخايف وانا موافق علشان اعتذرلها بنفسي
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  heartvampire الثلاثاء فبراير 17, 2009 1:37 pm

ههههههههههههههههههههه اعتذارات اعتذارات كتييييييييييييييييييير قوووووووووووووى مع انى حليت الموضوع مع غرام الحبيب خلاص وولاء تشهد انه اتحل بس ظروف النت وحشة عنده الوقتى فهوه مش عارف يرد عليكو وطبعا يا جماعة كفاية قوى الحب اللى انتوا مبينينه فى كلامكوا يعنى حاجة عشرة على عشرة علشان كده انا قررت من النهاردة انى ازعل مع اى حد فى المنتدى وكمان هسيبه علشان الناس تكتب عنى مواضيع درامية تخلينى ابكى واعرف هما بيحبونى قد ايه
heartvampire
heartvampire
مشرف
مشرف

مُساهمة  Eng.Heba Khaled الأربعاء فبراير 18, 2009 6:37 am

مش عارفة اقولكم اية
انا كل يوم ادخل واعمل اضافة مشاركة
ومش بكتب
الكلام بيهرب

كل اللى هقوله
ماشاء الله عليكم وربنا يبارك فيكم جميعا

محمود بشكرك جدا على روح المبادرة
مصطفى انت انسان رقيق جدا وبالتالى مستحيل حد يزعل منك
نشوى انتى بنوتة طيوبة اوى ربنا يخليكى ليا ياقمر
ولاء بديفوراية المنتدى والذوق كله والحب كله Wink Wink Very Happy
Eng.Heba Khaled
Eng.Heba Khaled
مدير
مدير

مُساهمة  Darkness_wraith الأربعاء فبراير 18, 2009 10:20 pm

اشكرك مس هبه بس ده اللي انا بتمناه ان محدش يزعل مني
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  غرام الحبيب الجمعة فبراير 20, 2009 5:54 am

محمود ... ياحلال العقد والمشاكل انت اشوووووفك بكرة بس ونشوف ماهو النت جة بقة وشفت اللى بتعملة هانقل مجموعه تانية Razzواجيب لك ناس تانيين هععهعهعهعه Twisted Evil عهعهعهعهععع وخليك مع المجموعه لوحديك ههههههههههههههه وانا هاوصيهم عليك دة الا انت يا محموووود Razz
مصطفى ... اية تةةةةةة انت بتكاملنى وبتثبتنى مواضيع اية الحلوة اللى علمها غرام الحبيب هو لحق ياعينى يعمل حاجة دة اتخطف من وسطينا على يدك Twisted Evil ملحقش يعمل حاجة بس العمايل جاية جاية Twisted Evil لاتكلك Smile
.... الترجمة (انا بهزر يا مصطفى )
ميس هبايتى ... شوحتينى قووووووووووى والنت كان رافس رصيد ومش شفتك Sad وبعدين هو فى اطيب من قلبك ربنا يخليكى لينا ومش يحرمنا منك ابدا يارب
وبعدين مش تقولى لمحمود كدة لا يفمبير علينا Razz
و مصطفى اللى بتقولة عنه ورانى نيو لوك تانية خالص فمش تقولى له كدة قدامى وكدة عشان المفروض اعمل انى زعلانة منة
ولاء ... اول مرة اعرف ان البديفور صوتة حلو كمان Wink
.... الترجمة (انا بهزر يا مصطفى ) مش تزعل بقة انا والله مش زعلان وزى ماقلت فى الموضوع اللى فات ان متخلوش الموضوع شخصى ياجماعه الموضوع اختلاف فى الراى هو افسد الود شوية pirat بس ماعلينا الود طيب وابن حلال وهيرجع ان شاء الله cheers

غرام الحبيب
مشرف
مشرف

مُساهمة  Darkness_wraith الجمعة فبراير 20, 2009 7:16 am

حمد الله علي السلامه يا غرام الحبيب ومبروك اشراف المنتدي العام
Darkness_wraith
Darkness_wraith
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمة  juliet الجمعة فبراير 20, 2009 7:29 am

Embarassed Embarassed انا كدا بتعاكث scratch من مهندسة هبة ونشوى Embarassed
juliet
juliet
مشرف
مشرف

- مواضيع مماثلة